Ja - inmiddels weer thuis! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van frankmarjamax - WaarBenJij.nu Ja - inmiddels weer thuis! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van frankmarjamax - WaarBenJij.nu

Ja - inmiddels weer thuis!

Door: Frankmarjamax

28 April 2006 | Nederland, Hengelo

Nog wat zweverig in het hoofd, maar wel op vaste grond! Donderdagochtend werden wij op Schiphol verwelkomt door (oom) Theo en (buuf) Linda en Jade. Dat was een echte verrassing! In de Rembrandtstraat zag het er ook al zo feestelijk uit met slingers, ballonnen, kaartjes, bloemen en had Agnes de koffie klaar. Lekker bijkletsen in de buurt - heel gezellig allemaal.
Dat maakt thuis komen leuk, omdanks dat de mooie reis al weer voorbij is. Op de foto's zien wij alle belevenissen van 3 maanden, eenmaal thuis voelt het alsof we veel korter zijn weggeweest.
Max is al weer een dagje op stap geweest met zijn vriend Jorrit (mooi om te zien hoe blij de mannetjes zijn om elkaar weer te zien) en hij is echt blij om al zijn vriend/innentjes weer te zien en om NL te kunnen praten.
En verder hebben wij dit weekend zeker nodig om wat te acclimatiseren en kijken we of we nog wat Bali fotootjes kunnen toevoegen. Fijne Koninginnedag!

• 30 April 2006 - 18:47

Henk Hasse En Jacq:

Hoi lieve mensen, fijn dat jullie weer thuis zijn. Went het? Wij zijn aan het ontgiften van koninginnedag maar hopen jullie snel weer te zien.
    lieve groeten

• 01 Mei 2006 - 11:22

Silvia Wijering:

Hi Frank, Marja en Max

Welkom thuis. Veel hollandser kan het niet. Thuiskomen en koninginnedag vieren . Met hagelbuien !! Geheel volgens traditie.

Ik hoop dat jullie nog heerlijk nagenieten van de vakantie.

Frank, ik weet een klein beetje wat er allemaal nog op je afkomt.......sterkte!!!!!!

Silvia